Nauja BOLT automobilių kategorija – BASIC – ECONOMY

Bolt Basic kategorija

Kokį gi naują moną sugalvojo BOLT šį kartą?

– Pradėsiu nuo tarifų šioje kategorijoje:
— Važiavimas iki užsakovo ir 3 minučių laukimas (vietoj buvusių – 5) – už dyką;
— Minimali kelionės kaina – 1.5 Euro (1.30 Eur – Vilnius);
— Įsėdimas – 0,69 Eur (0.55 Eur – Vilnius);
— 1km – 0,30 Eur (0.29 Eur – Vilnius);
— Kelionės minutė – 0,11 Eur (0.07 Eur – Vilnius);
— Laukimas (kelionės metu) – 0,11 Eur (0.07 Eur – Vilnius);
— Atšaukimas – 1.00 Eur.

☆ Štai kaip pristato šią kategoriją pats Bolt-as: „Vairuotojams Economy kategorija – tai galimybė gauti daugiau užsakymų ir papildomų pajamų iš keleivių, kurie yra jautresni paslaugos kainai. Bolt Economy keleiviui – geriausias kokybės ir kainos santykis bei kelionė, prieinama net ir gaunantiems žemesnes pajamas.“
Šiaip, yra kitų kelionės būdų, kuriuos gali pasirinkti mažesnes pajamas gaunantys asmenys. Klausimas kodėl TAKSI, beje, laikoma prabangos paslauga, turi būti taip nuvertinama, jog būtų pasiekiama bet kam, o kas svarbiausia – už žemesnę kainą nei visuomeninio transporto? Skamba maždaug taip – norint pasiekti socialinę lygiavą, reikia penkių žvaigždučių viešbučių įkainius nužeminti iki vienos, Ferrari automobilių kainas padaryti kaip LADA, o biznio klasės lėktuvo skrydžio bilieto kainą sulyginti su Ryanair, nes „jautresni paslaugos kainai“ – neįperka. Kam šovė tokia geniali mintis? Greičiausiai tiems, kas į bet kokios paslaugos materialiąją dalį neinvestuoja nė cento, o tik tarpininkauja ją perparduodami. Tokiomis sąlygomis, t.y. tarpininkaujant, bet kokios paslaugos įkainį galima nuvežti iki dugno.

☆ Taigi, sušoktas dar vienas vyliotinis klientų labui. Kadangi automobilis, vairuotojas ir t.t. niekuo nesiskiria nuo Standartiniu (Bolt) tarifu vežančio pavežėjo, suprantama, dauguma renkasi taip vadinamą ECONOMY variantą. Tradiciniu tarifu vežančiam Pavežėjui lieka laukt žioplio, kuris per neapdairumą pasirinks brangesnį variantą, sėdėti ant atsarginių suolelio ir varvinti seilę, kada visi Econom-ai bus užimti ir liks tik Bolt-iniai arba „pasirašyti“ nužemintam įkainiui. Kaip kompanija teigia – nepatinka, nedirbk, už tavęs stovi armija kitų, sutinkančių dirbti bet kokiomis sąlygomis.

☆ Sakykime, kad pagal visuomeninio transporto įkainius (1 Eur – kelionė viešuoju transportu 1 suaugusiam piliečiui), nauja ECONOMY kategorija Pavežėjus ritina į absurdo pakalnę. Liūdniausia, kad didžioji dalis Pavežėjų, galbūt be didelio entuziazmo, bet priėmė šį BOLT pasiūlymą ir savo sąskaitose pažymėjo, kad sutinka vežioti keleivius už begėdiškai žemus įkainius.

☆ Įdomu, ar siūlytų BOLT keleivių pavežimo kompanija minimalų 1.3 Eurų kelionės lengvuoju automobiliu įkainį, jei pavežėjimo paslauga būtų atliekama su Bolt kompanijai priklausiančiais automobiliais, su oficialiai įdarbintais vairuotojais, kuriems reiktų mokėti atlyginimus, sumokėti mokesčius nuo gautų pajamų valstybei ir prižiūrėti savo lėšomis autoparką? Galima garantuoti, jog nebūtų nei 3, nei 2, nei juolab 1.3 Euro minimalaus įkainio 🙂

☆ Beje, reikia pastebėti, kad tokiomis drakoniškomis sąlygomis stumiami, Pavežėjai (ne visi) prisigalvoja pačių įvairiausių kompanijos maustymo būdų. Dažnai tenka girdėti iš keleivių, kad neretai, ypač tolimesnę kelionę gavę Pavežėjai tariasi dėl kainos (suprantama, išjungdami programėlės apskaitą). Taip pat su ta pačia programėle dirba keletas ir daugiau asmenų. Kai kurių automobilių būklė ir išvaizda primena išklerusius vežimus. Ir tai natūralu, kaip gali atrodyti automobilis po tokios gausybės keleivių pervežimo?

☆ Panašu, kad BOLT kompanijai visiškai neberūpi kaip atrodo nei paslaugas teikiantys automobiliai, nei jų tech. būklė, nei vairuotojų dvasinė būsena, nei keleivių elgesys – daugeliu atveju nedrausmingiems keleiviams netaikomos jokios sankcijos.

☆ P.S. iki šiol vieną TAKSI paslaugas vadinamą kompaniją kai kas vadino BOMŽ-TAKSI. Tikėtina, jog netrukus taip gali atsitikti ir su Bolt pavadinimu, nes po miestus besišlaistantys bomžai, pridavę surinktą depozitinę tarą ir nusipirkę pigių svaigalų, gryžti į bomžynus laisvai galės su Bomž-taksi…

Rekomendacijos pavežėjams karantino metu

Karantino metu Bolt pavežėjams buvo išsiuntinėti nurodymai griežtai laikytis šių taisyklių:

– Keleiviams leisti sėdėti tik gale (keleiviai apie tai informaciją mato pranešime telefone prieš jums atvykstant, bet prašome supratingumo jei ne visi atkreipia dėmesį). Taip pat kaip saugumo priemonę siūlome užsirakinti automobilio priekines dureles;
– Vėdinti automobilio saloną po kiekvienos kelionės. Taip pat rekomenduojame galinių durelių langus net ir kelionės metu laikyti pravertus apie 5 – 10 mm;
– Dezinfekuoti vidines ir išorines automobilio rankenas, sėdynes, visus paviršius kuriuos galėjo liesti keleivis po kiekvienos kelionės;
– Laikytis asmens higienos reikalavimų, kuriuos galite rasti čia;
– Esant galimybei atsispausdinti ir automobilio salone pakabinti informacinio pobūdžio plakatus apie viruso sklaidos prevenciją.

☆ Taip pat informuojama, jog sulaukus pasikartojančių klientų nusiskundimų dėl aukščiau išvardintų taisyklių nesilaikymo, kompanija laikinai sustabdys vairuotojo paskyrą.


Viskas kaip ir suprantama. Tačiau ar ne humaniškiau būtų karantino metu vairuotojams pasiūlyti saugoti savo sveikatą ir jo metu nesidarbuoti?

Juodasis BOLT klientų sąrašas Klaipėdoje

Šiame sąraše talpinami Klaipėdos m. Bolt kompanijos probleminiai užsakovai-klientai, kurių, pagal galimybę geriau vengti, t.y. paaukojus negautus kelis Eurus ir praradus kelis procentus taip vadinamo aktyvumo balo, galima sutaupyti laiką ir sveikatą. Kadangi šiais laikais klientų duomenys saugomi po devyniais užraktais, galima skelbti tik viešai prieinamą info. Deja, Bolt-as nesiima jokių priemonių, kad niekingai besielgiantys klientai būtų kaip nors edukuojami, lieka vienintelis būdas – vairuotojams be sentimentų „klijuoti“ tokiems žemiausią vertinimo balą ir… atmetinėti-nepriimti tokių kvietimų. Be abejo visada buvo ir bus tokių vairuotojų, kuriems tas pats ką ir kokiom sąlygom vežioti, todėl į tokių vairuotojų sąmoningumą nesitaikau, nes greičiausiai jie patys tokie (nieko asmeniško).

☆ Patirtis rodo, kad praktiškai VISADA, priėmus kliento užsakymą, kurio vairuotojų vertinimo reitingas žemas – kyla pačios įvairiausios problemos. Tai jie nepatenkinti, jog neprivažiuoji tiesiai jiems prie kojų arba neprivežiai prie durų. Tokie dažniausiai verčia laukti perteklinį laiką – 5 ir daugiau minučių. Kelia konfliktus arba atvirai vampyruoja. Grūdasi į automobilį daugiau nei priklauso keleivių, neblaivūs ir neadekvatūs. Iš viso nepasirodo ir neatsako į skambučius. Sąmoningai rašinėja bjaurius ir tikrovės neatitinkančius atsiliepimus.

☆ P.S. Asmeniškai aš – VISADA atmetu užsakymus klientų, kurių balas žemesnis negu 4.80.

Nedetalizuosiu konkrečių probleminių keleivių poelgius, tiesiog tai asmenys, kurių SAVO PRIVAČIAME automobilyje
daugiau NIEKADA NENORĖČIAU MATYTI!


RENALDAS, reitingas 4,80 (važiavimo adresai – Liepų g. 54H į Gluosnių g.) -> probleminis!
KORNELIJA, reitingas 4,80 (važiavimo adresas – H.Manto g. 22) -> nepasirodė!
KAROLIS, reitingas 4,50 (važiavimo adresas – Rumpiškės g. 3) -> probleminis!
AD, reitingas 5,00 (važiavimo adresas – Vyturio g. 2) -> nepasirodė!
JOGAILĖ, reitingas 5,00 (važiavimo adresas – H.Manto g. 84) -> nepasirodė!
UGNE, reitingas 4,90 (važiavimo adresas – Medžiotojų g. 6) -> nepasirodė!
ARIJUS, reitingas 4,90 (važiavimo adresas – Švyturio arena) -> nepasirodė!
MANTAS, reitingas 4,90 (važiavimo adresas – H.Manto 33) -> probleminis!
SAM, reitingas 4,80 (važiavimo adresas – Panevėžio g. 19) -> ypač įžūlus užsienietis!


Bolt vairuotojai norintys paskelbti probleminių užsakovų duomenis, siųskite el.paštu užsakymo screenshot-ą, kuriame matytusi užsakovo vardas ir reitingas. Patalpinsiu info apie tokius. Tik bendromis jėgomis, atmesdami probleminių užsakovų kvietimus, galbūt atkreipsime kompanijos dėmesį, jog su pavežėjais reikia elgtis ne kaip su baudžiauninkais, o kai kuriuos užsakovus priversime susimastyti, kodėl kai kurie pavežėjai nenori jų vežti.