Nauja BOLT automobilių kategorija – BASIC

Bolt Basic kategorija

Kokį gi naują moną sugalvojo BOLT šį kartą?

– Pradėsiu nuo tarifų šioje kategorijoje:
— Važiavimas iki užsakovo ir 5 minučių laukimas – už dyką;
— Minimali kelionės kaina – 1.5 Euro;
— Įsėdimas – 0,69 Eur;
— 1km – 0,30 Eur;
— Kelionės minutė – 0,11 Eur;
— Laukimas (kelionės metu) – 0,11 Eur;
— Atšaukimas – 1.00 Eur.

☆ Taigi, sušoktas dar vienas vyliotinis klientų labui. Kadangi automobilis, vairuotojas ir t.t. niekuo nesiskiria nuo Standartiniu tarifu vežančio pavežėjo, suprantama, dauguma renkasi taip vadinamą BASIC variantą. Tradiciniu tarifu vežančiam Pavežėjui lieka laukt laukti žioplio, kuris per neapdairumą pasirinks brangesnį variantą, arba sėdėti ant atsarginių suolelio ir varvinti seilę, kada visi Basic-ai bus užimti ir liks tik tradiciniai…

☆ Sakykime, kad pagal visuomeninio transporto įkainius (1 Eur – kelionė viešuoju transportu 1 suaugusiam piliečiui), nauja BASIC kategorija Pavežėjus ritina į absurdo pakalnę. Liūdniausia, kad didžioji dalis Pavežėjų, galbūt be didelio entuziazmo, bet priėmė šį BOLT pasiūlymą ir savo sąskaitose pažymėjo, kad sutinka vežioti keleivius už tokius įkainius.

☆ Įdomu, ar siūlytų BOLT keleivių pavežimo kompanija minimalų 1.5 Eurų kelionės lengvuoju automobiliu įkainį, jei iki keleivio reiktų važiuoti miesto gatvėmis, laukti 5 minutes už dyką, ieškoti keleivio daugiabučių namų kiemų labirintuose – Bolt kompanijai priklausiančiais automobiliais su oficialiai įdarbintais vairuotojais, kuriems reiktų mokėti atlyginimus, sumokėti mokesčius nuo gautų pajamų valstybei ir prižiūrėti savo lėšomis autoparką? Galima būtų garantuoti, jog nebūtų nei 3, nei 2, nei juolab 1.5 Euro minimalaus įkainio už keleivio pervežimą tokiomis komforto sąlygomis, kokių reikalaujama iš Pavežėjų.

☆ Beje, reikia pastebėti, kad tokiomis drakoniškomis sąlygomis stumiami, Pavežėjai (ne visi) prisigalvoja pačių įvairiausių kompanijos maustymo būdų. Dažnai tenka girdėti iš keleivių, kad neretai, ypač tolimesnę kelionę gavę Pavežėjai tariasi dėl kainos (suprantama, išjungdami programėlės apskaitą). Taip pat su ta pačia programėle dirba keletas ir daugiau asmenų. Kai kurių automobilių būklė ir išvaizda primena išklerusius vežimus. Ir tai natūralu, kaip gali atrodyti automobilis po tokios gausybės keleivių pervežimo?

☆ Panašu, kad BOLT komapanijai visiškai neberūpi kaip atrodo nei paslaugas teikiantys automobiliai, nei jų tech. būklė, nei vairuotojų dvasinė būsena, nei keleivių elgesys – daugeliu atveju nedrausmingiems keleiviams netaikomos jokios sankcijos.

Rekomendacijos pavežėjams karantino metu

Karantino metu Bolt pavežėjams buvo išsiuntinėti nurodymai griežtai laikytis šių taisyklių:

– Keleiviams leisti sėdėti tik gale (keleiviai apie tai informaciją mato pranešime telefone prieš jums atvykstant, bet prašome supratingumo jei ne visi atkreipia dėmesį). Taip pat kaip saugumo priemonę siūlome užsirakinti automobilio priekines dureles;
– Vėdinti automobilio saloną po kiekvienos kelionės. Taip pat rekomenduojame galinių durelių langus net ir kelionės metu laikyti pravertus apie 5 – 10 mm;
– Dezinfekuoti vidines ir išorines automobilio rankenas, sėdynes, visus paviršius kuriuos galėjo liesti keleivis po kiekvienos kelionės;
– Laikytis asmens higienos reikalavimų, kuriuos galite rasti čia;
– Esant galimybei atsispausdinti ir automobilio salone pakabinti informacinio pobūdžio plakatus apie viruso sklaidos prevenciją.

☆ Taip pat informuojama, jog sulaukus pasikartojančių klientų nusiskundimų dėl aukščiau išvardintų taisyklių nesilaikymo, kompanija laikinai sustabdys vairuotojo paskyrą.


Viskas kaip ir suprantama. Tačiau ar ne humaniškiau būtų karantino metu vairuotojams pasiūlyti saugoti savo sveikatą ir jo metu nesidarbuoti?

Juodasis BOLT klientų sąrašas Klaipėdoje

Šiame sąraše talpinami Klaipėdos m. Bolt kompanijos probleminiai užsakovai-klientai, kurių, pagal galimybę geriau vengti, t.y. paaukojus negautus kelis Eurus ir praradus kelis procentus taip vadinamo aktyvumo balo, galima sutaupyti laiką ir sveikatą. Kadangi šiais laikais klientų duomenys saugomi po devyniais užraktais, galima skelbti tik viešai prieinamą info. Deja, Bolt-as nesiima jokių priemonių, kad niekingai besielgiantys klientai būtų kaip nors edukuojami, lieka vienintelis būdas – vairuotojams be sentimentų „klijuoti“ tokiems žemiausią vertinimo balą ir… atmetinėti-nepriimti tokių kvietimų. Be abejo visada buvo ir bus tokių vairuotojų, kuriems tas pats ką ir kokiom sąlygom vežioti, todėl į tokių vairuotojų sąmoningumą nesitaikau, nes greičiausiai jie patys tokie (nieko asmeniško).

☆ Patirtis rodo, kad praktiškai VISADA, priėmus kliento užsakymą, kurio vairuotojų vertinimo reitingas žemas – kyla pačios įvairiausios problemos. Tai jie nepatenkinti, jog neprivažiuoji tiesiai jiems prie kojų arba neprivežiai prie durų. Tokie dažniausiai verčia laukti perteklinį laiką – 5 ir daugiau minučių. Kelia konfliktus arba atvirai vampyruoja. Grūdasi į automobilį daugiau nei priklauso keleivių, neblaivūs ir neadekvatūs. Iš viso nepasirodo ir neatsako į skambučius. Sąmoningai rašinėja bjaurius ir tikrovės neatitinkančius atsiliepimus.

☆ P.S. Asmeniškai aš – VISADA atmetu užsakymus klientų, kurių balas žemesnis negu 4.80.

Nedetalizuosiu konkrečių probleminių keleivių poelgius, tiesiog tai asmenys, kurių SAVO PRIVAČIAME automobilyje
daugiau NIEKADA NENORĖČIAU MATYTI!


RENALDAS, reitingas 4,80 (važiavimo adresai – Liepų g. 54H į Gluosnių g.) -> probleminis!
KORNELIJA, reitingas 4,80 (važiavimo adresas – H.Manto g. 22) -> nepasirodė!
KAROLIS, reitingas 4,50 (važiavimo adresas – Rumpiškės g. 3) -> probleminis!
AD, reitingas 5,00 (važiavimo adresas – Vyturio g. 2) -> nepasirodė!
JOGAILĖ, reitingas 5,00 (važiavimo adresas – H.Manto g. 84) -> nepasirodė!
UGNE, reitingas 4,90 (važiavimo adresas – Medžiotojų g. 6) -> nepasirodė!
ARIJUS, reitingas 4,90 (važiavimo adresas – Švyturio arena) -> nepasirodė!
MANTAS, reitingas 4,90 (važiavimo adresas – H.Manto 33) -> probleminis!
SAM, reitingas 4,80 (važiavimo adresas – Panevėžio g. 19) -> ypač įžūlus užsienietis!


Bolt vairuotojai norintys paskelbti probleminių užsakovų duomenis, siųskite el.paštu užsakymo screenshot-ą, kuriame matytusi užsakovo vardas ir reitingas. Patalpinsiu info apie tokius. Tik bendromis jėgomis, atmesdami probleminių užsakovų kvietimus, galbūt atkreipsime kompanijos dėmesį, jog su pavežėjais reikia elgtis ne kaip su baudžiauninkais, o kai kuriuos užsakovus priversime susimastyti, kodėl kai kurie pavežėjai nenori jų vežti.