Pavežėjimo kompanijų klientai

☆ Kas naudojasi Pavežėjimo kompanijų paslaugomis?

☆ Anksčiau, taksi paslaugomis naudojosi tie, kas turėjo pinigų. Tie, kas jų turėjo mažiau, važinėjo su mikriukais, kam jų trūkdavo labai – su maršrutiniais autobusais, o tie, kas pinigų neturėjo iš viso – važinėjo su dviračiais arba vaikščiojo pėsčiomis.

☆ Atsiradusi pavežėjimo paslauga pagimdė naują vartotojų tarpsluoksnį, t.y. klientus, kurie už visuomeninio transporto įkainius reikalauja, kad būtų nuvežti tiesiai prie lovos… Labai stipriai skiriasi skirtingų pavežimo paslaugas teikiančių platformų klientai. Iš dalies, tai ir nenuostabu, nes vienos jų būdamos taksi kompanijomis, teigdamos Pavežėjimo paslaugas neslepia to, kad visdėlto yra taksi kompanijos, tačiau naudojasi LR įstatymų spragomis taksi veiklos reglamente. Kitos, tokios kaip Bolt, visomis išgalėmis tvirtina, kad teikia išskirtinai Pavežėjimo paslaugas, nors tai visiškai neatitinka tikrovės. Iš esmės, šiuo metu visos, be išimties, save vadinančios Pavežėjimo paslaugas teikiančios kompanijos, vykdo taksi paslaugas. Bet tai jau atskira tema. Gryžkime prie klientų.

☆ Etaksi klientai – dauguma buvusių reguliaraus taksi firmų klientai, šiandien turintys išmaniuosius telefonus, kurių pagalba naudojasi šios kompanijos programėlę tam, kad išsikviesti taksi. Vėlgi, taksi kompanija sumaniai pasinaudojusi minėta spraga įstatyme, prisiėmė pagal Individualios veiklos pažymėjimą veikiančius asmenis su nežymėtais automobiliais, kuriuos siuntinėja taksi užsakiusiems klientams. Taigi, dauguma užsakiusiųjų per šią programėlę klientų į pavežėjus žiūri kaip į taksistus. Tarkime, kad tame nieko blogo nėra, yra tik vienas bet, pavežėjui už atvykimą iki kliento ir jo laukimą niekas nesumoka. Atlygį už paslaugą klientas moka tik už nuvežimą nuo taško A iki taško B. Deja, didžioji dalis klientų piktnaudžiauja tuo, t.y. verčia pavežėją jo ieškoti po kiemus ar netiksliai nurodytais adresais, be abejo, jo kantriai laukti (privaloma kliento laukti ne mažiau 10 minučių, kas yra neadekvatu, turint galvoje, kad pasiruošimui išeitį į lauką klientas turi pakankamai laiko, tame tarpe, savo išmaniąjame telefone mato tikslią automobilio vietą ir net gauna pranešimo signalą, kad automobilis atvyko). Visame šiame vaizde, tik mažoji dalis klientų supranta, kad galima būtų palikti pavežėjui arbatpinigių bent jau už tai, kad vertė jį laukti ar klaidžioti painiu adresu ar važiuoti paimti klientą purvynuose paskendusiuose vietovėse. Dažnas Etaksi klientas iki šiol stebisi kodėl užsakytas automobilis be skiriamųjų taksi ženklų ir atributikos. Yra net tokių, kurie piktinasi pavežėjo automobiliu ir šia paslauga iš principo… Kita vertus nenuostabu, nes programėlė vadinasi Etaksi, o ne pvz Epavežimas.

☆ Bolt-as klientams siūlo savo paskyrą susieti su banko kortele, t.y. atvykus į vietą, klientas pasako sudiev ir eina savo keliais. Jeigu pasirenkamas apmokėjimas už kelionę grynais, Bolt-o klientai praktiškai visada duoda tikslią sumą arba laukia gražos iki cento. Arbatpinigiai čia iš svajonių srities. Šia programėle daugiausia naudojasi moksleiviai, jaunimas ir taip vadinamas viduriniosios grandies vadybininkų sluoksnis.

☆ Skirtumas tarp klientų iš užsienių ir vietinių – užsieniečiai visada laukia pavežėjo gatvėje ir atidžiai stebi programėlėje kur tuo metu randasi automobilis, o jam esant matomumo ribose VISADA pamoja ranka, parodydami kur jie stovi. Lietuvaičiai – pakankamai retai pasirodo gatvėje laiku, o tie kurie laukia, šventai įsitikinę, kad vairuotojas juos atpažysta minioje iš toli, t.y. NIEKADA nepamoja. Greičiausiai tai mūsų neišpasakyto drovumo požymis 🙂

☆ Deja, labiausiai nepageidaujami klientai yra ne su naminiais gyvūnais, net ne neblaivūs asmenys, o… super mamytės su savo atžalomis, kuriems leidžiama daryti automobilyje praktiškai viskas – spardyti kojomis priekines automobilio sėdynes, šokinėti ant galinių sėdynių su purvinais batais, valgyti ir drabstyti maistą po saloną, gerti įvairius gėralus ir jais taškyti sėdynes, durų apmušalus ir net lubas, nekalbant jau apie tų pačių sėdynių, ant kurių turės sėdėti sekantys keleiviai – apsisiojimą. Kas blogiausia – nei tokiems, nevaldomiems vaikučiams, nei jų mamoms NEREKOMENDUOJAMA sakyti JOKIŲ pastabų, nes kaip minimum vairuotojas bus iškoliotas ir paskelbtas NEMYLINČIU vaikus. Be abejo, nebus pamiršta visokiuose forumuose ir atsiliepimuose pažerti kritikos apie TOKĮ nevidoną vairuotoją, kuris nekenčia sulaukėjusių vaikučių…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *